Corporate Brands

A corporate brand is a company's soul and expresses its purpose, strategy and culture. Corporate brands play a huge part in aligning organisations and are what a positive reputation is built on and serve to drive transformation processes.

At Summa we have more than 30 years' experience, with specialists, services and methodologies designed to develop the full potential of corporate brands so that they provide maximum value to the business and its stakeholders.

Some of our projects

Other brands we work with

Our services for corporate brands

BRAND STRATEGY

Brand auditing

Insights and research

Brand platform

Brand architecture

BRAND IDENTITY

Naming

Visual identity

Verbal identity and tone of voice

Visual style

BRAND ACTIVATION

Internal branding

Design of physical environments

Webs, apps and social media

Content strategy

Strategy and creativity in communication

BRAND MANAGEMENT

Sentiment analysis

Monitoring

KPIs and brand metrics

Brand Center

¿Qué dicen nuestros clientes?

caret-down caret-up caret-left caret-right
"Gracias a la metodología utilizada y a los insights del consumidor aportados por el equipo Summa, hemos conseguido el naming más adecuado para nuestra nueva plataforma de productos McDonalds, el nuevo Menu4You".

McDonalds

"Summa ha sido más que un proveedor para Cesce, nos ha asesorado para llevar a cabo un profundo cambio de identidad corporativa de marca convirtiéndonos, una vez más, en una empresa a la vanguardia en el sector. Además, cuenta con un excelente equipo de profesionales".

Cesce

En un momento tan complicado como en el que nos conocimos (marzo 2020), Summa supo captar a la primera nuestras necesidades y nos ayudó a construir una marca. Hoy seguimos construyendo y nos sentimos igual de acompañados que al principio, porque trabajar con Summa es de verdad toda una experiencia. ¡Gracias equipo!".

Esmalglass

"El expertise y compromiso de Summa han sido claves en el éxito del proyecto de nueva identidad de nuestra Universidad. Una actualización que ha impulsado, no solo nuestra marca, sino también a la organización y todos los stakeholders del proyecto".Universidad Internacional de Valencia

A team of professional experts

Lionel Vacle

Lionel Vacle

Client Director

Carmen Navarro

Carmen Navarro

Head of Madrid Office

Angie Rodríguez

Angi Rodríguez

Client Director

Roderic Molins

Roderic Molins

Creative Director

Aleix Gabarre

Aleix Gabarre

Head of Knowledge and Trends

Rafa Soto Summa

Rafa Soto

Partner. Head Creative & Experience

Susana Rueda

Susanna Rueda

Strategy Director

Esteve Traveset

Esteve Traveset

Creative Director

Raul Flores

Raúl Flores

Brand Designer

Illán Vega

Illán Vega

Brand Designer

Helena Llop

Helena Llop

Brand Designer

Alice Tirinzoni Summa

Alice Tirinzoni

Brand Designer

Laia Camps

Laia Camps

Project Success Manager

Patricia Gorri

Patricia Gorri

Project Success Manager

Patricia Zendron Summa

Patricia Zendron

Strategist

Lauren Kalsi

Lauren Kalsi

Strategist

How can we help you?

Enter your details here and we’ll contact you.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.